Hakkarim.net

ŞİİRLER

ico sen gittin ya...

6.09.2007 14:24:01
sen gittin ya ben yine yanlız kaldım kolay olmayacak elbet üzüleceğim belki bir çocuk gibi sana kızacağım belki de eski eşyalarına bakıp medet umacağım ama sen beni düşünme çünkü ayrılığın acısı şimdi bütün hücrelerimde sinmiş durumda elbet unutmayacağım seni hatta belki seni her düşündüğümde belki gururumu bir köşeye bırakıp bir kaç damla gözyaşı dökerim senin için değermi değmez mi bilmiyorum ama kolay olmayacak elbet senin için üzüleceğim ama bir çocuk gibi sana küseceğim belki ama sen bana bakma unut beni bana söylediğim her yalan gibi unut beni beni bırakıp gittiğin gibi........
Ekleyen/Kaynak: rojat

Bu bölüme Siir eklemek için tıklayın

ico Yorumlar [ Yorum Yaz ]

Yazan: heval    12.09.2007 20:37:03
tü insanki delale
hevale heja ancak awka dıbe


• En Çok Yorumlananlar • Yeni Siir Ekle • Yorum Yaz • Tümünü Listele
Yorum Gönder