özlüyorum öyleyse varım hayattayım
29.12.2008 21:27:47
özlüyorum öyleyse varım, hayattayım
sensiz geçen her gün zarardayım
çünkü “seni görmek” demek,
“ölmemek” demek…
yaşadım diyebilmek için “sevmek” gerek
ben seni sahiden sevdim sevgili
hayatı sevdiğim gibi sevdim
seni ne kadar sevsem azdır biliyorum
eksiğim bu benim
özür diliyorum.
elimde değil, seni sevmemek
ben seni sahiden sevdim sevgili
hayatı sevdiğim gibi sevdim
hep aklımda, fikrimdesin
sensin içimdeki dışımdaki
Milat’sın…
artık her şey milattan önce, milattan sonra
ben seninle yaşlandım galiba
sen de biraz büyüdün
söz veriyorum sana,
seni sevmekten yorulmayacağım
yeter ki, yüreğinde nokta kadar yerim olsun
“yorulmayacağım”
yalanım varsa taş olayım
taş olayım da öylece kalayım…
Ekleyen/Kaynak: mutlu mutlu
Bu bölüme Siir eklemek için
tıklayın
Henüz yorum eklenmemiş